Avui a classe hem parlat de quines característiques esta format el coneixement. Finalment, hem observat que aquestes eren quatre; que les podriem definir:
- Objectivitat: El coneixement és objectiu, quan es representen les característiques de l'objecte, sense alterar-les o modificar-les. Això vol dir per exemple, que si som els jutges d'un concurs, no podem fer guanyar un amic nostre perquè és amic, o puntuar-lo millor, sinó que se l'ha de puntuar com toca.
- Necessitat: El coneixement és una necessitat, quan el resultat que s'espera no pot ser d'una altre manera, sinó d'una manera determinada.
- Universal: El coneixement és universal, quan és vàlid per a tots els homes, és a dir s'oposa al punt de vista d'un subjecte particular. El coneixement s'ha de poder aplicar a tothom i a tot arreu.
- Verificable: El coneixement és verificable o fonamentat, quan pot ser comprovat de manera racional o en l'experiència. Poder dir que uan cosa existeix, si l'hem vista.
Aquestes definicions defineixen el coneixement tal com és, i com és necessari per als homes.
Les definicions de les característiques estan tretes del powerpoint que ens ha passat avui la nostra professora.